укр рус eng

Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ: Програмно-методичний комплекс. – К.: Актуальна освіта, 2007. – 120 с.

Л.І.Трофименко

Корекційне навчання з розвиту мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ

 

Програмно-методичний комплекс

 

К.: Актуальна освіта, 2007

 

Зміст

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТЬ

3. СТРУКТУРА ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ

РОЗДІЛ I. ХАРАКТЕРИСТИКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ II-III РІВНЯ

1. НОРМАТИВНІ ПОКАЗНИКИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 4–5 РОКІВ

2. ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ II-III РІВНЯ

3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ II-III РІВНЯ

4. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗНМ II-III РІВНЯ

РОЗДІЛ II. ПРОГРАМА КОРЕКЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ  ІЗ ЗНМ II-III РІВНЯ

РОЗДІЛ III. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ II-Ш РІВНЯ

1. ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ

2. ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ

4.ФОРМУВАННЯ СЛУХОВОГО КОНТРОЛЮ

5. ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

6. ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ

РОЗДІЛ IV. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ  ІЗ ЗНМ  II-III РІВНЯ

1. ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ

2. ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ

ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЛОГОПЕДА

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ